tommy hilfiger koszule

Tommy Hilfiger- marka znana i lubiana na całym świecie. Założyciel właśnie skończył 68 lat i na ten moment posiada ponad 1200 sklepów, rozsianych po każdym zakątku Ziemi. Firma osiąga od 5 do 6 miliardów dolarów przychodu rocznie. Niewątpliwie, biznes ten przyniósł właścicielowi sławę, pieniądze i prestiż. Jednak sam wielokrotnie powtarza, że droga na sam szczyt była niezwykle trudna, okupiona wieloma porażkami. Co sprawiło, że marka Tommy Hilfiger odniosła tak niesamowity sukces i na czym polega jej fenomen?

Jak wyglądały początki?

Okazuje się, że zbudowanie modowej marki premium było marzeniem Tommiego już od młodzieńczych lat. Jako mały chłopiec dorastał w małej miejscowości, w stanie Nowy York. Miał liczną rodzinę i aż dziewięcioro rodzeństwa. Sam zaczął pracować dosyć szybko, wykonując typowe dla młodzieży zajęcia- odśnieżanie, roznoszenie gazet itd. Jednak już przed swoimi 18 urodzinami wiedział dokładnie, że chce zając się modą „na poważnie”. Na tym etapie,  tworzenia ubrań, chciał jedynie spełniać się kreatywnie, nie myśląc jeszcze o zarabianiu jakichkolwiek pieniędzy. Sfera biznesowa nie grała dla niego tak dużej roli (jeszcze).

Będąc jeszcze w liceum, Tommy wraz z przyjaciółmi założył pierwszy, „poważny” biznes, polegający na sprzedaży dżinsów. Co ciekawe, szło im tak dobrze, że grupa młodych przedsiębiorców była w stanie otworzyć sieć sklepów o nazwie People`s Place. Szybki sukces okazał się pozorny. Po zarobieniu pierwszych, większych pieniędzy, Hilfiger rzuca studia i zaczyna swoją przygodę z niezliczoną ilością imprez. Mając 25 lat jest zmuszony ogłosić bankructwo. Po latach wspomina, że była to jedna z najważniejszych lekcji w jego życiu.

Powstanie marki Tommy Hilfiger

Po pierwszej porażce, Tommy przyznał, że zupełnie zignorował finansową stronę swojego biznesu. Tym samym, zmobilizował się do dalszej, ciężkiej pracy i rozwoju swojej działalności. W tamtym czasie odmówił również współpracy ze znanym już domem mody Calvin Klein. W 1985 roku, przygotowany merytorycznie oraz praktycznie Hilfiger, próbuje rozwinąć swoja markę po raz kolejny. Czym miały charakteryzować się ubrania Tommy Hilfiger? Koszule, spodnie, okrycia wierzchnie i inne elementy, miały odbiegać od „nudnej odzieży w stylu amerykańskiego uniwersytetu”. Klasyczne elementy miały mieć pazur, który wyróżni je na tyle konkurencji. Sam właściciel określa styl marki jako „preppy z twistem”- czyli połączenie amerykańskiego luzu i elegancji.

Czym zabłysnęła marka na samym początku? Właściciel postawił na ciekawą i szokującą kampanię marketingową i postawił się na równi z innymi, wielkimi domami mody. Hasło: „Najpierw byli Geoffrey Beene, Bill Blass i Stanley Blacker. Później Calvin Klein, Perry Ellis i Ralph Lauren. Dziś jest Tommy” wywołało niezwykły szum i zainteresowanie firmą. Później, szokujące kampanie staną się wizytówką marki Tommy Hilfiger.

Tommy Hilfiger – koszule, spodnie, okrycia wierzchnie i T-shirty podbijają Stany Zjednoczone

Upór, determinacja i wiedza sprawiły, że w 1988 roku marka Tommy Hilfiger była dostępna w największych domach handlowych w USA. W tamtym roku sprzedaż przyniosła firmie 25 milionów (!) dolarów. W połowie lat 90, marka osiągała dochody w wysokości 500 milionów dolarów. Pasmo sukcesów w 1997 przypieczętowała nagroda i tytuł projektanta roku mody męskiej. Przełom wieku to kolejny krok milowy. To właśnie wtedy imperium urosło do tego stopnia, że sprzedaż kolekcji osiągnęła miliard dolarów. Co ciekawe, do tej pory Hilfiger produkował jedynie kolekcje męskie. Wraz z wejściem nowej ery i XXI wieku, firma Tommiego zaczyna produkować nie tylko ubrania kobiet oraz kosmetyki oraz dodatki skórzane.

Biznes ważniejszy od kreatywności?

Mamy 2019 rok. Marka Tommy Hilfiger jest imperium modowym. Uważa się, że sukces odniosła dlatego, że właściciel słuchał potrzeb ludzi i wypełnił pełną niszę. W żadnej jego kolekcji nie znajdziemy sezonowych i szybko przemijających trendów. Ponadczasowość, uniwersalność i świetna jakość to trzy cechy, z którymi możemy utożsamiać markę Tommy Hilfiger. Koszule, bluzki, spodnie i inne ubrania charakteryzują się stonowaną lub klasyczną kolorystyką.

Sam Tommy Hilfiger mówi, że odkąd skończył 25 lat, na swój biznes patrzy przede wszystkim przez pryzmat ekonomi i pieniędzy, jednak nigdy nie zapomina o aspekcie kreatywnym. Pytany o najlepszą radę, jaką otrzymał w życiu mówi, że aby odnieść sukces trzeba:

„ciężko pracować i być miłym dla ludzi, którzy cię otaczają”.

Tommy Hilfiger – nasze wiosenne propozycje dla Niej i dla Niego

Ubrania od Tommy Hilfiger są ponadczasowe i zawsze modne. Przygotowaliśmy zestawienie najlepszych okazji, które charakteryzują się nie tylko świetną ceną, ale również klasycznymi fasonami i kolorami.

Koszula 269 zł
Płaszcz 589 zł

 

 

marki premium
Bluza 349zł
tommy hilfiger koszule i bluzy
Bluza 329 zł
marki premium Tommy Hilfiger
Spodnie 249 zł
tommy hilfiger koszule sukienki
Sukienka 259 zł